Uppdatering då då

Det är lite tråkigt att uppdatera utan bilder men jag kan väl skriva lite ändå så ni vet att jag lever. Idag har jag assisterat och det var en rolig dag! Alla fotografer borde få bidrag för att ha en assistent, då skulle jag ta det jobbet och jämt ha roligt på jobbet :)
I dag är det exakt 2 veckor tills vi ska åka hem, det är blandade känslor om det, jag vill såklart inte lämna New York och praktiken hos Pontus samtidigt som det alltid är kul med ny miljö. Inte så mycket att göra åt ändå, vi ska ju hem, så försöker inte tänka på det.
Vad mer...jag är ledsen för mitt datorproblem, önskar jag kunde visa er bilder (och kolla på dem själv..).
//ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0