Så får det bli

Så sa alltid min körskola lärare, "så får det bli".
Idag har jag haft en bra dag igen. Assisterat. Ibland när jag har det bra blir jag nästan ledsen för att jag vet att det kommer ta slut. Fast samtidigt är jag glad för att jag har det bra och får göra roliga grejer. Idag kändes det så, jag har assisterat Pontus 2 dagar på rad och det var roligt och spännande så nu vill jag bara stanna och fortsätta med det! Känns faktiskt väldigt tråkigt att åka hem. Men jag tänker på mitt bästa citat jag brukar tänka på när jag måste lämna nåt bra, såhär är det: "don't cry because it's over, smile because it happened", jag tänker så så känns det lite bättre.
Förövrigt har jag fått tennisarm i pekfingret från att ha spelat för mycket tetris.
/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0