Missuppfattat?

Jag vet inte om folk har fattat mig fel och tror att jag inte uppskattar att vara här eller att jag inte trivs. Så nu tänker jag berätta hur det verkligen är. New York har alltid varit min bästa stad, och sen jag var här första gången 1997 så har det varit min drömstad och jag vet att jag alltid kommer tillbaka och jag ÄLSKAR DET!! Anledningen att jag hade hemlängtan för ett tag sedan är för att jag var jättesjuk och mådde jättedåligt och var rädd för att få svininfluensa och dö. Ungefär så. Och jag ville inte må så dåligt och va så långt ifrån allt jag vet, typ svensk sjukvård osv. Men nu mår jag bättre och vill inte åka hem igen. Så alltså: jag älskar New York, jag vill inte åka hem, jag kan tänka mig att bo här, har inte hemlängtan. Bara så ni vet, NYC är fantastiskt!!!
//ELIN

Kommentarer
Postat av: Camilla

hehe, du är rolig =) Skönt att höra! Jag känner igen det lite. Tror jag hade samma känsla i somras när vi va iväg och jag blev sjuk...Trodde ju att jag skulle skickas hem i lik-kista!

2009-12-03 @ 11:56:09
Postat av: Elin

Usch ja, när man är sjuk och utomlands är man inte så tuff som man tror. Vi har ju en del exempel på det, hahaha. Man kan ju i alla fall skratta åt det i efterhand. "Camiiillaaa..." hahaha

2009-12-03 @ 22:01:40
Postat av: Camilla

Hahaha, det där lär vi aldrig glömma ;) hahaha Skrattade rakt ut nu när jag läste!

2009-12-04 @ 21:14:15
Postat av: Elin

Efter 7 år skrattar vi fortfarande åt det, då var det ju värt besväret, hahaha. ;)

2009-12-05 @ 03:54:38
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 16:17:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0