Idag har jag:

- köpt fina julklappar
- blivit erbjuden jobb på Hollister/Abercrombie & Fitch av en tjej på stan som gillade min stil
- lyssnat på/fotat/filmat julkören på South street seaport
- gett vägbeskrivning till turister när jag egentligen inte hittade
- köpt en kaffe, betalade 5,15 dollar och fick 5 dollar tillbaka, hehe
- sett en kille bli påkörd
- gått en 45 minuters promenad på 30 minuter (och då ingick den där vägbeskrivningen i tiden)
- kanske fått praktik i Berlin i januari
Med andra ord, en alldeles underbar dag!!!
//ELIN

Kommentarer
Postat av: sivan

Vilken dag du haft. Kan man få receptet?

2009-12-12 @ 09:31:02
Postat av: Camilla (bästisen)

Åh va underbart det låter! Sådana dagar (inte för jag har haft någon som denna, men ändå) är sköna att ha! Hoppas vi kan hänga och babbla någon dag när du kommer hem!?

2009-12-12 @ 14:41:11
Postat av: Elin

Jag älskar dagar som har många överraskningar och jag älskar new york!!!!!! Camilla, jag kommer troligtvis inte hinna ses i jul, är bara hemma 4 dagar så ska bara fira jul, packa upp, tvätta, packa nästa väska. Men jag kommer till Åhus i januari i typ 4 dagar men då är kanske du i stockholm?

2009-12-13 @ 05:05:46
Postat av: Camilla (bästisen)

Okej =( Nej, jag är hemma i Januari. Flytten blir nog först den 5:e februari. Jag är dock iväg helgen den 8-10:e s¨du kan väl försöka att inte pricka in den ;)?

2009-12-13 @ 12:07:14
Postat av: Jenny

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 10:54:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0